چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
جدیدترین آموزش ها
خانه » کتاب برنامه نویسی » دانلود آموزش ارزیابی اتوماتای یادگیر

دانلود آموزش ارزیابی اتوماتای یادگیر

یک سیستم چند عامله ( Multi-Agent )، شامل جامعه ای از عامل ها است که در یک محیط در کنار یکدیگر در حال کار بوده و سعی در انجام کاری خاص و رسیدن به هدف مشخص دارند.
یکی از کاربردهای این سیستم ها، در تئوری بازی ها می باشد. در این مقاله که توسط آقایان بهروز معصومی و محمدرضا میبدی گردآوری شده است به بررسی این موضوع پرداخته شده است که چکیدهاین مقاله بدین شرح است :
“ایجاد هماهنگی یکی از مسائل مهم و اساسی در سیستم های چند عامله است که توسط محققین بسیاری مورد مطالعه قرار گرفته است. یکی از بسترهای مناسب، برای مطالعه مسأله هماهنگی در سیستم های چند عامله، بازی های هماهنگی است. در این مقاله کارایی اتوماتاهای یادگیر برای یادگیری رفتار هماهنگ در سیستم های چند عامله با اهداف مشترک به خصوص سیستم هایی که در آنها هماهنگی با هزینه های بالایی مواجه هستند و به صورت بازی های همانگی مشکل مدل می شوند مورد بررسی قرار می گیرند. نتایج آزمایشات بر روی چند بازی ماتریسی نمونه نشان داده است که اتوماتاهای یادگیر برای ایجاد هماهنگی، حتی در سیستم های با هزینه های هماهنگی بالا، از عملکرد بهتری از نظر نرخ همگرایی و سرعت یادگیری در مقایسه با یادگیری Q دارا است.”

تعداد صفحات مقاله : ۱۰ صفحه
اندازه فایل : ۲۰۴KB

 دانلود آموزش ارزیابی اتوماتای یادگیر

 دانلود آموزش ارزیابی اتوماتای یادگیر

یک سیستم چند عامله ( Multi-Agent )، شامل جامعه ای از عامل ها است که در یک محیط در کنار یکدیگر در حال کار بوده و سعی در انجام کاری خاص و رسیدن به هدف مشخص دارند.
یکی از کاربردهای این سیستم ها، در تئوری بازی ها می باشد. در این مقاله که توسط آقایان بهروز معصومی و محمدرضا میبدی گردآوری شده است به بررسی این موضوع پرداخته شده است که چکیدهاین مقاله بدین شرح است :

“ایجاد هماهنگی یکی از مسائل مهم و اساسی در سیستم های چند عامله است که توسط محققین بسیاری مورد مطالعه قرار گرفته است. یکی از بسترهای مناسب، برای مطالعه مسأله هماهنگی در سیستم های چند عامله، بازی های هماهنگی است. در این مقاله کارایی اتوماتای یادگیر برای یادگیری رفتار هماهنگ در سیستم های چند عامله با اهداف مشترک به خصوص سیستم هایی که در آنها هماهنگی با هزینه های بالایی مواجه هستند و به صورت بازی های همانگی مشکل مدل می شوند مورد بررسی قرار می گیرند. نتایج آزمایشات بر روی چند بازی ماتریسی نمونه نشان داده است که اتوماتای یادگیر برای ایجاد هماهنگی، حتی در سیستم های با هزینه های هماهنگی بالا، از عملکرد بهتری از نظر نرخ همگرایی و سرعت یادگیری در مقایسه با یادگیری Q دارا است.”

تعداد صفحات مقاله : ۱۰ صفحه

اندازه فایل : ۲۰۴KB

   دانلود

درباره ی مدیر-محسن پور

من مهیار محسن پور هستم. علاقه شدیدی به طراحی وب مخصوصا به کد نویسی سمت سرور دارم . به زبان های html,css,javascript,jquery,php تسلط دارم. 6 ساله برنامه نویسی می کنم و شروع برنامه نویسیم هم با اسمبلی بوده. به برنامه سازی سیستم علاقه خاصی دارم چون حس میکنم درک بالایی از کامپیوتر به انسان میده. با زبان #C اشنایی دارم و برای یک پروژه دانشگاهی با این زبان قدرتمند بازی طراحی کردم. برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید برنامه طراحی کردم و تا حدودی با برنامه نویسی اندروید هم اشنا هستم. تو حوزه IT و امنیت مدت کوتاهی فعالیت کردم و به نسبت با شبکه اشنا هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php56/sess_fhb1f8q7diga0ohvsprka43qh7, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php56) in Unknown on line 0